Del juego de aviones que está desarrollando Nibris (Sadness)
Publicado por Diego el domingo, agosto 13, 2006 a las 23:48 |Permalink |
Tiene buena pinta... demasiada quizas... Seguro que es real? Las anteriores pantallas que enseñaron tenian un aire cell shading y encima solo se jugaba en la pantalla de arriba, en la de abajo había como una consola con radar y algunos botones...
Por lo que he leido si que es real, de hecho a la imagen la acompañaba un texto donde Nibris pedia su opinion a los poseedores de DS sobre si les gustaría que el juego transcurriese en las 2 pantallas o sólo en una como lo habían mostrado antes.
"Dear All,
As I wrotte some days ago we will show Raid over the river DS teaser (with gameplay show) very soon. (All fans waiting for Sadness teaser have to wait at the end of the year - you will see big materials with gameplay showed by our publisher). But we have some indecisions. So, we ask you about assistance. What is better for this game - game on one or two screens? When we play on 2 screens and switch on some super attack, bullettime will automatically kick in and on the bottom screen radar will apper allowing pricise enemy targeting. Radae wil be semi transparent so you will still se whays going on on the bpttom scrren (thou with bullet time on it will be veeery slow motion) Which proposal of gameplay you prefer?"
Tiene buena pinta... demasiada quizas... Seguro que es real?
Las anteriores pantallas que enseñaron tenian un aire cell shading y encima solo se jugaba en la pantalla de arriba, en la de abajo había como una consola con radar y algunos botones...
Posted by
Anónimo |
15 agosto, 2006 12:57
Por lo que he leido si que es real, de hecho a la imagen la acompañaba un texto donde Nibris pedia su opinion a los poseedores de DS sobre si les gustaría que el juego transcurriese en las 2 pantallas o sólo en una como lo habían mostrado antes.
"Dear All,
As I wrotte some days ago we will show Raid over the river DS teaser (with gameplay show) very soon. (All fans waiting for Sadness teaser have to wait at the end of the year - you will see big materials with gameplay showed by our publisher). But we have some indecisions. So, we ask you about assistance. What is better for this game - game on one or two screens? When we play on 2 screens and switch on some super attack, bullettime will automatically kick in and on the bottom screen radar will apper allowing pricise enemy targeting. Radae wil be semi transparent so you will still se whays going on on the bpttom scrren (thou with bullet time on it will be veeery slow motion)
Which proposal of gameplay you prefer?"
Posted by
Diego |
15 agosto, 2006 13:16